Vilken tur att det finns all tid i världen...

Halloj! :)

Idag har vi inte gjort så mycket. Legat hemma och badat och solat, jag har solat jätte mycket tycker jag, rekord! ;) jag som verkligen hatar att sola, man blir bara svettig och kletig, ligger helldre i poolen :D

Nu ska vi åka och äta midda i de andra huset. Vi är så många som ska dit nu så pappa får åka två gånger. Mamma hade datorn nyss och hon var väldigt seg så jag åker med andra gången. Nu kom pappain genom dörren. Inte bra för då hinner jag inte lägga upp några bilder. Har iaf lagt in de på datorn nyss. Kanske blir ikväll när vi kommer hem, beroende på tiden..

På tisdag morgon åker vi till new york. Fuck... JAG VILL STANNA HÄR ISTÄLLET :(:(


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: