Grym musik



Detta gjorde jag julia och johanna på musiken idag. Ni måste lyssna första minuten och sista minuten. Det konstiga som låter i slutet är jag som försöker spela lite.. Vi skulle spela nån jullåt och man skulle få till melodin själv så det var ju tur att vi var så grym och kom på på en gång ;)

Fanns bra ljud på keybord(arna?) och det var de som är på filmen. Hade ett ännu bättre ljud också, en tjej som säger YEAH!! Och det låter verkligen inte bra men datorn ville inte lägga in den i movie maker...

Kommentarer
nita

Älskar då man ska lista ut själv hur man ska spela. Jag är helt tondöv så jag sög på det typ. XD

Tid: 21:01:58
Datum: 2011-11-22
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: