Härlig onsdag

Idag var det ganska skön dag på skolan! Onsdagar som är den värsta dagen med 7 lektioner blev till en lektion! (Y) Först var det någon brandman som pratade om massa i 2 timmar och 40 minuter. Sedan var det lunch och efter de kemi. Vi gjorde inget där för om man inte behövde hälp med hemprovet fick man gå. Vi gick hem till Johanna för att sedan gå till nån föreläsning om saker på internet i 1,5 timme sedan fick vi sluta :D Så slutade 20 över 3 istället för 3 ;)

Nu har jag varit ute med Teddy. Ska ta och börja skriva idrottsgrejen nu.. måste nog skicka den ikväll och jag har inte börjat. Kemin var ju tills nästa vecka också så då kan jag ju ta det lite lugnt med den :D

Kommentarer
Monika

sv; Tack! ;D

Tid: 15:47:41
Datum: 2011-11-09
Hemsida: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Monika

sv; Följer dej nu, säg till när du följer mig! :)

Tid: 16:59:04
Datum: 2011-11-09
Hemsida: http://ttomtenissarna.blogg.se/
rebbe

Tjugo över tre? Tjugo över två mena du va?;-)

Tid: 21:27:24
Datum: 2011-11-09

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: