Idag

Jag känner att jag är med i lite för många tävlingar just nu... Har 7 bloggar som jag måste ha koll på..

Idag har jag inte gjort så mycket. Red ju först Åli. Sedan har jag bara varit med Oliver och Elias och kikat på film. Tarzan 2 (Y)

Fotade Åli och Mevrick idag också. De fick en ny höbal så de var inte på humör för att bli fotade direkt. Imorgon så är det nog sista gången jag rider dom två. Ska bli riktigt ordentliga pass för dom. Mevrick ska lånas ut och hon som äger Åli kommer hem. Men på fredag ska jag iväg och rida Flora och sedan i helgen kommer jag nog rida Frosti och Lindas hästar kanske :)

Ska kanske fota dom två krummelurerna imorgon också. Vill få fina bilder på dom ju.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: