Onsdag

Kom hem från skolan runt 3. Gick ut med Teddy och var ute med henne i ca 1 timme. Var mörkt när vi gick ut redan så var kolsvart när vi gick in. När det är mörkt blir hon mer uppmärksam och sitter helldre still och lyssnar så gick lite trögt på slutet.

Nu ska jag faktiskt ta och börja på idrotten. Kunde ju varit bra så man är på den säkra sidan förvånar mig inte om min lärare säger att skiten ska vara inne på fredag klockan 2 eller nått fast vi kom överänns om fredag klockan 23.59, men vill inte förstöra fredagen med sån skit heller..

Hade en energiföreläsning idag också på skolan. Gubben var lite småkonstig haha... Tog ett tag innan man vande sig. "Det finns inga dåliga väder med bara kläder" Heter det inte Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder? Han gjorde massa annat kul också x)

Nu vare idrotten jag skulle göra ja........

Kommentarer
rebbe

Sv; därför vi var så otroligt coola;-) fast vi har vell aldrig använt dem? :-P

Tid: 16:54:36
Datum: 2011-11-23
rebbe

Tid: 17:38:21
Datum: 2011-11-23
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/
rebbe

sv; haha, min logger ovan på min garderåb och jag har kanske använt den en gång:P och det var nog som du sa, typ på kvällen när jag kom hem:P fast jag brukade ha på mig del lite när jag var hemma bara men då mobba emilia bara mig:(



jag råka skicka en tom kommentar troja... före den här;)

Tid: 17:39:41
Datum: 2011-11-23
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/
E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

Hej! Superfin blogg du har! :)



Har snön börjat komma till dig eller är det bara vinterkallt?

Tid: 17:40:26
Datum: 2011-11-23
Hemsida: http://elsasfoto.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: