Torsdag

Lite konstigt att jag inte uppdaterat något då jag varit hemma i 2 timmar. Bion var inställd idag för de hade tappat bort filmen, haha jag vet inte vad det är för fel på allt folk nu XD Hur kan en bio tappa bort en film............

Eftersom vi skulle ha missat hälsokulturen så skulle vi ha det nu och min ridhjälm var hemma och emma hade nästan allt hemma så vi struntade i den så slutade 20 över 1. Kom hem och gick ut med Teddy och fotade henne. Hon ville bara springa iväg hela tiden, fotade henne 3 gånger i ca 20 sekunder därimellan fick jag jaga henna ;)

Har lite bilder från förra veckan då jag fotade henne som jag kan lägga upp :)



Kommentarer
nita

Bio, tappa bort filmen.. De måste vara slarvigare än mig. XD

Tid: 09:22:58
Datum: 2011-11-18
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: