Söndag

Hej och förlåt för att jag inte uppdaterat. Jag har suttit i flera timmar med den nya designen så den är snart klar så det är bara att vänta på snön så jag kan ta lite bilder och sedan kommer den upp ;)

Annars idag så åkte jag och pappa på birsta, eller ikea och köpte några grejer. När vi kommer till kassan så finns det ju snabbkassa max 15 varor och då får man göra allt själv, då är det en gammal gubbe och en tant som har två stycken fulla vagnar + jättemånga kassar. Det gick grymt snabbt för dom! x) När vi gick iväg så kom det en som jobbade där och sa "man får bara ha 15 varor här, kom ihåg det till nästa gång" de ba "mmmmmmmmmmm".

Ska inte prata om gammalt folk på ikea nu..

Har också varit hos både farfar och morfar också. Hos mormor och morfar så var det några andra där också. Vi spelade wordfeud (nördar) och pratade såklart xD Men min mobil vägrade ju ta kontakt med internet så jag hann bara spela någon gång ibland..

Nu jag jag varit hemma en stund och kikat på TV. Nu ska jag gå och lägga mig och tagga inför en rolig skoldag imorgon.........

Kommentarer
nita

Usch, jag nördar det där spelet nu. Tur jag har en mobil som inte drar så mycket batteri då jag har Wi-Fi igång, som den förra. (:

Tid: 23:31:54
Datum: 2011-11-13
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/
Sandra

Hej nu är bloggtipset uppe, kika in och se om det blev du sötnos annars anmäler du dig här igen tycker jag :) http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/bloggtipsvinnare-ny-tavling-1.html#comment

Tid: 15:36:14
Datum: 2011-11-14
Hemsida: http://saandriiiee.blogg.se/
nita

sv; har egentligen två men ena är på lagning och den verkar aldrig bli bra så jag köpte en ny.. eh, så ska jag få pengarna för den andra sedan när den ska in igen..

Så du vet ju att jag hade en Xperia X10 mini pro?

Nu har jag en Xperia mini pro. Hoho, update! XD Den är lite större och har samma stil som ray. Sjukt bra!

Tid: 16:55:27
Datum: 2011-11-14
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: