Vinst till Timrå såklart!

Kom hem från hockeyn 10 i 10 ungefär. Grymt kul var det ändå ;) Timrå vann ju med 5-3 så det var ju ännu bättre :D Fast var nog bara för att jag var där för de har aldrig förlorat en match jag varit på eller jo en match tror jag de förlorade och några har de vunnit eller spelat oavgjort.

Filmade när bandydamerna visade sig i en paus så det kommer imorgon kanske.

Blir lite "skönhetsoperation" för mig imorgon tror jag nog också. Måste fixa mig innan ridningen så jag bara behöver duscha så är det bara att åka vidare sen :)

Kommentarer
nita

sv; ja, mamma fick ju extremt mycket poäng också. 306 liksom. Så körde jag med Hanna och hon fick 270. Snacka om att någon vill att jag ska förlora?!



Hahha, var inte såklart att Timrå vann.. De har ju liksom förlorat lite för mycket på senaste tiden. Nu tog de igen lite eftersom Modo förlorade så de ligger bara 6 poäng efter.

Timrå har vunne alla matcher jag har vare på (vissa på förlängning), förutom då jag stått i Luleå-klacken. Då vinner Luleå. Hahah! (:

Tid: 00:24:55
Datum: 2011-11-26
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/
Johanna Torudd

sv; Den filmen var verkligen riktigtriktigt bra!! Helt klart värt att gå och se! :D

Tid: 09:56:45
Datum: 2011-11-26
Hemsida: http://torudd.blogg.se/
rebbe

sv; beror på vad det är för cup. men det är ingen ide att jämföra med dig eftersom du hatar fotboll;)

Tid: 10:42:44
Datum: 2011-11-26
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: