Åli 31 oktober

Idag var det jättefint väder och ganska varmt också så lite innan 10 gick jag ner till hästarna, fyllde på vatten och sedan red jag iväg på Åli.

Han var inte alls lika stel i högervarvet som han varit förut. Han gick lite utåtställd med inte alls mycket. Travade ganska mycket idag då jag kände att han behövde det. Gjorde serpentiner i trav och skrittade några steg i mitten. Han lyssnade ganska bra men han ville gärna springa iväg.

Red på banan i 35-40 minuter sedan red jag i skogen så han fick klättra. Han tyckte det nog var lite roligare än att bara vara på banan hela tiden.

Kom tillbaka runt kvart över tolv och då kom det en lastbil så han skyndade mig att hoppa av och höll i tränset och pratade med honom men när lastbilen körde förbi så kastade han sig bakåt och sprang, men jag ropade bara lite på honom och gick lite så kom han springande.


Bild från i förrgår

Kommentarer
rebbe

sv; jo jag vet men jag hittar typ ingen annan när jag kollar på siba.se och så men det kanske kommer en ny till jul:)

Tid: 14:44:02
Datum: 2011-10-31
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: