Design fel och jaws

Designen failar ganska mycket.. Sidomenyn hamnar jättelångt ner, scrolla ner så får ni se. Blir så för mig iaf. När jag väl får till det med alla pixlar så den blir rätt så dagen efter är den på något helt annat ställe så den förflyttar sig varje dag.. Blogg.se är supersegt nu också så kan inte fixa det.. Ska fösöka göra något åt problemet men nu ska jag sova, eller plugga. Har svenskaprov imorgon..

Har nyss kollat på hajen också. Eller jaws heter den väl. Är faktiskt bra haha. Den är ju inte direkt läskig ;) Tänker inte berätta om hela filmen då det finns folk som inte sett den kanske. Den var ju faktiskt bra för att vara typ 36 år gammal så ja..

En sak som var lite kul var att först så var det vatten i båten och nästan hela fören var i vattnet, och sedan någon minut senare var det helt som vanlig haha. Liten miss kanske :D
De är också väldigt dum så jag tycker den var mer komedi än thriller eller vad den nu rankas som ;)



Kommentarer
Tess

TACK för din Medverkan på KlurigaGåtan! Nu ligger det rätta svaret och vinnarna uppe!



Kram!

Tid: 00:59:24
Datum: 2011-10-17
Hemsida: http://tessvonolsson.blogg.se/
nita

Din sidomeny har vare på rättplats typ hela tiden för mig, någon gång har den hoppat ner en liiiiiiiten bit, men inte så att man tänker på det så mycket.

Nu, däremot så är den försvunnen. o:

Blogg.se är segt för mig också, typ igår och lite idag. Alltid lika kul.

Tid: 09:15:26
Datum: 2011-10-17
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/
Josäfin :>

HAHHAHAH HAJEN MY MY <3

:DD

Tid: 14:48:23
Datum: 2011-10-17
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: