Fredag

Hejsan :)

Hade engelskainlämning idag. Jag var så smart att jag inte lämnade in mitt (haha). Lämnade in den till en annan lärare istället som skulle ge den till engelskaläraren ;)
Fick också reda på fysikprovet. Och tro det eller ej men jag fick 47/51. Haha vadå grymt :D Blev ett A där då ;) Eller MVG för er som har de. Vad jag kommer ihåg så skrev jag inte ens på typ 5 stycken frågor men tydligen hade jag gjort det. Visste inte heller hur man skulle räkna ut allt men det blev rätt ändå. Men vissa har svårt att förstå de ;)

Nu ska jag plugga SO. Härligt på en fredag.. Men ja inte mitt fel att jag ska på nån jävla konfirmation skit lördag-söndag... Men det blir väl skoj ändå, dock ingen sömn antar jag men skulle inte sitta fel med lite sömn iaf.

Hejdå :)

Kommentarer
Jonna

Fin blogg! :)

Tid: 16:53:05
Datum: 2011-10-07
Hemsida: http://tanneryttarna.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: