Konfirmation

Har inte kunnat blogga idag för nästan direkt efter skolan så skulle jag på konfirmation.

Annars idag så var vi så smart att inte kolla i glasskåpet så efter ca 1 timme så fick vi reda på att matten var inställd så vi hade hål i en timme, men om vi hade kollat där hade vi haft över 2 timmar.. Men då cyklade jag, rebbe och johanna hem till johanna. Vi gick ut med hennes söta hund som hon har fått. Alla får hundar ju :( :(

På musiken så skulle vi spela och jag och johanna var grym! Filmade när vi spelade också så det kommer väl en film när jag orkar fixa till den :D

Efter skolan så drog jag och johanna hem till henne och fikade och sedan blev de konfirmation. Bara 29 tillfällen kvar nu + 10 gudstjänst! Men var gör man inte för presenter ;)
Det är läger i helgen också. Bodaborg fast vi ska inte sova där utan de ska vi göra på nått annat ställe vid kyrkan. Kommer inte kunna sova något, om man sover tar man en vääldigt stor risk om det finns vakna personer..

Men nu ska jag sluta skriva och gå och se på hockey. Heja timrå!

Hejdå ;)

Kommentarer
Lina Jonsson

Sv: Varsågod, duktig du är på att ta kort ! :D

Tid: 19:43:45
Datum: 2011-10-04
Hemsida: http://ryttareochhast.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: