Lite om ridningen och Elmer

Har inte skrivit något om ridningen i torsdags, oj vad ovanligt.. Men finns inte så mycket att skriva om ridningen med skolan. Hade Linnie och vi skrittade ut i skogen i ca 30 min. Linnie var superpigg och ville springa nästan hela tiden haha :D

När jag och emma gick till bussen så stannade vi vid Elmer. Klappade lite på honom sedan så hade han en tom vattenhink i badkaret som han puttade ut ur badkaret. Först trodde vi bara han gjorde det bara för att. Men sedan puttade han ut den ur hagen och ställde den åt rätt håll. Då förstod man ju att han var törstig och ville ha vatten. Jag vet inte hur jag ska beskriva hur han gjorde det men det var grymt sött :) Precis då kom det en tjej och hämtade honom så han fick ju vatten då ;)





Superfina mobilbilder...

Har aldrig ridit denna fillur någon gång faktiskt. Han har ju varit borta från ridskolan väldigt länge då han varit sjuk/halt eller något. Men nu är han påväg tillbaka och rids litegrann :)

Kommentarer
nita

Typ så gjorde Jockes mammas hästar, eller iallafall Toddan. De hade slut på vatten i somras så gick han och bar på hinken för att visa att den var tom. De är inte dumma, de vet ju hur de ska påkalla uppmärksamhet. (:

Tid: 23:33:33
Datum: 2011-10-15
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: