Markarbete med Gregory

Igår red jag Gregory. Vi hade markarbete.


Travbommar sedan krysset landa i galopp och hoppa ett litet hinder på volten.

Han var väldigt segis innan han hade vaknat till. Han nästan stannade innan krysset och sedan hoppade han. Han stannade på hindret på volten. När han kom igång så gick det jätte bra. Blev ett felande hopp då han hoppade jättestort.

Sista gången så började vi med hindret på volten hoppade krysset i galopp och sedan trava över bommarna. Då var han jätteduktig.

Nästa gång om jag har Gregory och om vi ska hoppa så tror jag det blir att ta med en pisk.


Bild från en hoppträning i juni eller någon gång. Therese och Gregory

Kommentarer
frida

Ja det är vanlig korsning :) Men urmysiga kaniner.

Jag ska provrida medryttarhäst idag, får se hur det går hoppas såklart att det är en häst som passar mg

Tid: 10:16:30
Datum: 2011-10-28
Hemsida: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: