Match, fiskar och takida

Hejsan!

Har nyss kommit hem från fotbollsmatchen. Mamma sa till mig 11 igårkväll att jag skulle upp ganska tidigt, haha jag hade heeelt glömt bort att de var match ;)

Det var sista matchen och vi mötte alnö. Gick väl lite åt helvete i början. 6-0. Men i andra halvlek gick det mycket bättre! Vann halvleken med 2-3! Så det blev 8-3 haha, men aja. Alnö suger ändå satt :D

Påväg hem så stannade vi på arken för att vi skulle köpa något till akvariet. Det är typ jättesuperdåligt så vi fick lite tips + att vi köpte två nya fiskar :D När hon lindade in fiskarna i tidningspapper så såg jag att det var en bild på dead by april och sedan på robban! Jag ba vi får inte slänga dendär tidningen sedan ;) Det var ju såklart dagblades från ljungarocken och jag har bara bilder från st :D

Aja nu ska jag gå och duscha bara pappa kan bli klar med akvariet så han inte behöver duschen ;)

Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Tid: 15:57:53
Datum: 2011-10-01
Hemsida: http://millahoman.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: