När hade 27 oktober tänkt att komma?

Gud vad jag längtar till den 27 oktober! Ska åka till lycksele då :D Superskoj ju :D Träffa alla hästar och såklart alla människor där haha vad snällt jag kallar dom ;)


Mevve kommer jag såklart träffa. Varje dag :D Han är så söt :D

LillFrosti måste jag träffa minst en gång. Om jag varit i lycksele utan att träffa han äre nå fel ju. Skulle bara hända ifall han inte var där.

Mevves hagkompis just nu heter Åli Eld. Det är en fd. travare. Ett kallblod. Har bara sett han på google, eller jag är ju inte riktigt säker på om det är han på bilderna men aja. Han är 9 år och inte så utbildad.

Bild från http://www.guiden.se/artiklar/tips/20080611/v4-tips-boden-11-juni/?page=1

Såhär ser han ut om det är han. Grymt snygg är han då minsann :D

Detta är ju inte de ända hästarna heller.

Enstura, Gleisir och Flora. Sedan har vi shettisarna lille john, fiat och karin om alla är kvar såklart :)

Kul kommer det bli :D


Engstura

Gleisir

Flora

Från vänster: Fiat, Lille John och Frosti. De har en till hagkompis också. Piltur, men honom har jag inge bra kort på.

Har ridit/träffat några till hästar också. Bl.a kolan (ridit) ymir (träffat), piltur (träffat och åkt med när eva körde), tvirvla (ridit)

Ja men nu ska jag inte skriva mer om dethär haha :D

Kommentarer
Josäfin :>

Åh vad härliga bildeer :D

Tid: 15:04:14
Datum: 2011-10-08
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: