tAKiDA - You learn (official video)

Ja vad ska man säga. Den är sjukt bra gjort och väldigt fin! Kan dock bli lite uttråkande att de inte händer något i den. Det är ju tur att man har Robban att titta på ;)
Det är inte min favorit av deras videos. Was it i? och haven stay som också kommer från the burning heart är bra eftersom de har mer innehåll. Det händer liksom massa saker och den blir intressant. Jag gillar alla takidas musikvideor.

Nu blev det massa om andra videosar men jag vet inte vad jag ska skriva om denna. Jätte bra gjort och jätte fin! Låten är ju bättre än bäst också.

En sak till är att jag tycker Robban ska klippa sig lite. Om han nu ska ha långt hår så får han ha det men inte så långt som han har nu. Det ska vara lagomt långt isf ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: