Torsdag morgon

Klockan är snart halv 10. Eller fem i halv 10. Jag börjar om en timme :D

Jag sov till hela kvar över 8. Grymt eller vad? :O Jag trodde jag skulle vakna 6,7,8 osv.. Men vaknade en halv timme innan jag skulle gå upp. Men jag gick upp typ halv 9.

Nu är jag klar. Har dammsugit rummet också ;)

Ganska rörigt inlägg det blev nu :D


Jeans - Levis (USA)
Linne - Ginatricot
Kofta - Bikbok
skinnjacka - cubus
converse - converse (USA)
Halsgrej - HM

Känns inte helt jobbigt att dra till skolan idag faktiskt. Idrott lunch och spanska sedan stallet och rida :) Hinner nog inte blogga när jag kommer hem då jag ska direkt till farmor och farfar, men gör kanske ett mobilinlägg :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: