Mitt onödiga skolliv eller nått

En hemsk onsdag blev någolunda bra iaf. SOn vare genomgång på. Hade vikarie på matten och jag kunde inget så då blev det knappt nå jobb där. På spanskan var det bara genomgång. Sedan hade vi hål i nästan 2 timmar för att fysiken var inställd då cyklade jag hem. På kemin så var vi klar så vi fick sluta 30 min tidigare. På engelskan hade vi vikare och jag skrev bara lite ska skriva hemma istället. På svenskan hade vi genomgång. Det jobbiga var väl att skriva.

Vart väl ändå helt okej ;) Imorgon så blev HL inställd också för vi som har träslöjd efter har inställt så istället för att ha ett onödigt hål så fick vi sovmorgon till halv 11. Jävligt skönt eller vad!!

Nu fick ni veta lite om mitt onödiga skolliv haha! Finväder är det idag också men vet faktiskt inte vad jag ska hitta på. Ska gå ut till niniken kanske och fota, hehe ovanligt :D

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: