Ännu mer Stefan Liv ♥

Det känns bara så konstigt. En människa som jag aldrig sett upp till, som jag nästan hatat för han har varit så bra när timrå möt HV. Varför ska jag då börja gråta av att han går bort? Då är man stor säger jag bara.

Det är nu man börjar ställa sig frågan varför och ordet tänk om. Tänk om planet skulle åkt iväg en minut tidigare eller senare då kanske inget hade hänt. Varför skulle de ha match just där uppe. Varför kunde de inte haft match där de var istället?
Men dessa frågor får man aldrig svar på. Aldrig någonsin..

Tänk på hans familj och nära vänner. Det är ju hemskt. Han var ju bara runt 30 år!

När hockeyn börjar igen kommer jag sakna honom som fan.

Men nu ska jag inte bara prata om Stefan. Det var faktiskt över 40 stycken till som omkom. Flygplanshelvete

Kommer säkert vara jätte depp imorgon...