Dagen kunde ju inte slutat bättre..

Hejsan!

Idag så har det varit en jävligt slapp dag! Klassråd första timmen, sedan slöjd och då kollade vi på film och slutade minst 30 min tidigare. På idrotten skulle vi orgentera som vanligt. 13 hittade vi knappt, sprang bort ända till industriområdet hahah! Hittade den tillslut. Hittade 6 av 19 på 51 minuter..

Efter de vare lunch och sedan spanska. Gjorde typ knappt något där. Slutade kvart över 1! (Y)

Hälsokulturen börjar nästa vecka så det är därför vi slutar tidigt på torsdagar. Men jag ska ha ridning på hälsokulturen så det är ju bäst :) :)

När vi cyklade hem så spöregnade det, jag kunde knappt hålla huvudet normalt för då var jag tvungen att blunda... Lite farligt kanske bara ;)

När jag kom hem så tog jag av mig kläderna och tog på mig takida tjocktröjan och mjukisbyxor :) Gjorde också varm oboy ;)



Syns inte så bra att jag är blöt men lite på tröjan. Jag var helt dyngsur..



Såhär fick mina kläder vara, det bästa stället att hänga på även fast elementen inte var påslagna ;) Men ser lite på byxorna att de är mörkare på vissa ställen..

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: