Från blommor till getter...

Nu när jag är hos mormor och morfar så satt jag mig vid datorn haha. Eller jag har suttit ute jätte länge också men ja..

Idag har jag varit med Rebbe. Vi var på min gård och fotade supermycket!

Runt halv 3 cyklade vi ner mot faggafältet och då stannar vi för vi hör nått ljud som låter som om någon plågar ett får. Såklart så startar jag filmningen på kameran och vi börjar våran färd uppåt mot ljudet! Hela 10 meter haha. Då ser vi två getter. Så grymt söta! Då ser vi en man som står och kollar på oss.. trodde typ han skulle bli förbannad men han ba "vill nu mata dom? Jag kan stänga av elen i stängslet isåfall!" Jag ba "javisst :D". Då kom en kvinna ut också. Hon hade med sig nån havre/kornkross eller nått och äpplen så vi stod och matade dom i typ en halvtimme. De var så grymt söta!

När vi kom hem igen så fotade Rebbe Teddy när hon hoppade. Hon var inte på hopphumör och typ stannade och gick över hindret några gånger haha <3 Men på slutet hoppade hon superhögt, fick en jätte bra bild då också :D Det var väl runt 50cm kanske :) Hon är så duktig min bäbu :')

Nu ska jag gå ut och vara lite mer social med allt folk där ute. Eller mamma, pappa, mormor, morfar och dennis. Har jättemycket bilder från idag också som kommer upp på bloggen någongång ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: