Friluftsdag...

Hejsan!

Idag vare friluftsdag origentering. Man skulle springa en och en och det fanns tre kartor så kunde man inte springa tillsammans, men jag, Julia och Jenniefer fick samma karta så vi sprang tillsammans. Agnes sprang också med oss. Vi hittade två stycken, sedan när vi skulle tillbaka så tog vi nån konstig väg och hamnade mitt ute i skogen. Julia och Agnes ville inte gå den vägen så jag och jenniefer gick själv ner där. Vi kom fram dit vi skulle. Sedan gick vi själv. Men det gick åt helvete. Det skulle ta ca 10 min om man sprang. För mig tog det 79 minuter och för Jenniefer tog det 78 minuter (hon startade efter mig).

Vi gick säkert en mil och då inte i nerförsbacke utan i uppförsbacke utan stigar. Det var bara att gå...

När vi var klar så kunde niorna starta för de var tvungen på att vänta att alla åtter hade komme tllbaka. Hahah grymt ;)

Fanns knappt någon mat kvar heller. Det var tacos och det fanns ingen sallad. Mumsigt alltså!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: