Hoppning med Teddy

När jag pluggat klart (1 timme och 20 min tog det bara) så gick jag ut till Teddy. Gick ett varv runt huset sedan hopptränade vi lite. Försökte få henne att hoppa när det bara är en pinne på en ganska hög höjd, så hon skulle kunna springa under. Hon hoppade nästan hela tiden och hon var superduktig! Hon rev dock nästan hela tiden men hon hoppade som är det viktiga.
När hon ville springa under så gjorde jag så hon fick upp huvudet lite så hon såg själva hindret och då hoppade hon. Superduktig var hon :D

Blir alltid så glad när hon är duktig och farmförallt idag då hon fick välja tempot själv och jag drog bara lite gran i kopplet så hon fick upp huvudet. Inge klappande händer eller något så hon var lugn nästan hela tiden :)




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: