Hoppningen i måndags

Har ju inte skrivit om ridningen i måndags haha. Bätte sent än aldrig ;)

Vi hoppade:

Sådär haha ;) Men det blåa var studs, det röda snea var ett kryss fast höjde sedan upp till räcke. Sedan det smala var ett smalt räcke.

Gregory som jag red var superduktig först. Men när vi skulle hoppa det smala så var det hindret rött och svart. Så då kom vi i typ fullgalopp haha och precis när jag ställde mig upp stanna han haha. Hängde på sidan/halsen. Jag kom inte upp heller, om jag rörde mig skulle jag ramla hahah. Elin fick putta upp mig ;) Grym jag är.
Hoppade en gång till och då stannade han också, var ju lite mer berädd då också. Men tredje gången hoppade han. Fick hoppa det en gång till och då hoppade han också.

Sedan blev de bana av allt och då höjde Elin krysset till ett räcke och sedan det smala höjde hon också. Då hoppade Gregory jätte bra :D

Han är ju superduktig på att hoppa, men titthinder tycker han ju inte om direkt. Inte för att jag kan kalla det smala titthinder och han hade ju hoppat det lektionen innan :P



Ni får en bild som jag tog på Therese och Gregory i början på sommarlovet

Kommentarer
Josäfin :>

Snygg bild!

Tid: 17:34:59
Datum: 2011-09-17
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: