Klona dig själv

När du fotar måste du använda stativ eller något att ställa kameran på och sedan ha samma inställningar (ISO, Bländare och Slutartid)

Öppna bilderna i photshop och dra över alla bilder till en bild med move tool så att varje bild blir ett eget lager

På alla bilder utom en alltså bilden som är underst ska du lägga till en lagermask på. Den fyrkantiga saken med en vit ring i mitten (under lagren). Markera den vita rutan som bildas och måla med en pensel med svart färg.

Då kommer det understa lagret fram. Om du målade för mycket så är det bara välja vit pensel så täcker man över understa lagret igen.


Gjorde en liten film också. Ni kan kolla i början så ser ni vilka knappar, sedan resten av filmen så håller jag på och fixar och det blev massa fel med skuggan och jag ville ju skynda mig. Jag gör inte direkt noga i filmen som ni kanske ser :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: