Man ska inte försova sig inte i dessa lägen iaf

Hej :)

Försov mig idag. Vaknade kvart över 7. Eftersom jag skulle rida sista lektonen så var jag ju tvungen att packa allt. Skulle ta bussen eftersom jag inte orkar cykla/gå med min jätteväska. Bussen går mellan halv och 20 i. Så 15 minuter hade jag på mig att fixa mig fika och packa. Eftersom pappa var sjuk så kunde han skjutsa mig som tur va! Annars hade jag inte hunnit fika..

Annars på skolan så gjorde vi inte så mycket. På slöjden så skulle vi slipa nå buffelhorn grej. Satt hela lektionen och gjorde de och jag blev inte äns klar inte på långa vägar. Kommer ju inte ta en evighet heller...

Hade också hälsokultur och ridning vare ja :D Skriver mer om det i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: