Only tre lektioner (Y)

Grymt att vi började 10 över 9 och slutade 20 över 1 idag! Hade två inställda lektioner så vi hade bara tre lektioner idag ;) Känner mig grymt nöjd då jag var jätte duktig på gympan idag också :D Eller nej det var jag faktiskt inte.. men jag gjorde mitt bästa. Vi skulle kasta spjut av någon andledning. Hoppade 3 meter på längdhopp dock med lite övertramp men ändå, fast när läraren kollade så hoppade jag bara 1,80 och 2,10 haha. När vi skulle kasta kula så kastade jag hela 5 meter också. Visst är jag grym!

Okej nu fick ni veta lite onödigt fakta..

Hejdå :)

Kommentarer
Josäfin :>

Åhh vad najs D:

Tid: 07:26:41
Datum: 2011-09-28
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: