Skänkelvikning med Respit

I måndags red jag Respit. Jätte länge sedan jag red henne sist och hon har blivit mycket finare! Hon var faktiskt lite rolig att rida ;) Vi gjorde skänkelvikning och det gick faktiskt ganska bra. Det ända som jag inte tycker om med henne är att hon drar jätte mycket i galoppen men såfort det är trav så blir hon världens lataste haha! När vi skulle galoppera och sedan göra en volt i trav så bara ville hon skritta på den volten..

Men eftersom jag inte ridit henne på länge så är det ju en annan häst som man ska anpassa sig för också :)


Lite små kassa mobilbilder. Framförallt den sista men den var så söt så jag var tvungen att lägga upp den ;)

Kommentarer
nita

Åh! Respit! Saknar henne. ): Min favorithäst på Timrå. Red henne då hon var ny och såg spöken överallt. Tyckte det var roligt med en häst som inte var som de gamla ridskolehästarna som man nästan bara sitter och åker med på.

Hon är ju så underbar att hoppa med. o: (:

Tid: 00:36:56
Datum: 2011-09-25
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: