Ridningen i måndags

Vet ni en sak? Jag har inte skrivit om ridningen i måndags. Jag skulle ha Mikron, var jätte pepp på att rida igentligen men när jag skulle ha han blev jag typ bara sur haha. Vi skulle dessutom ha markarbete har hoppat han en gång, första sista typ. När jag kom in i ridhuset med han så pratade jag lite med maria och en annan tjej som hade gregory och då fick jag byta till han :D Blev hur glad som helst typ :D

Han var väldigt seg i början men när han väl slappnade av osv så blev han skitfin :)
Vi travade över bommar först sedan hoppade vi ett litet kryss. Hoppas vi får hoppa ganska högt på måndag om jag ska ha gregory, han är den ända hästen jag litar på när jag hoppar :)





Dåliga mobilbilder..

Hoppas hoppas hoppas jag får han på måndag för då ska vi hoppa! :D Han är så himla rolig :)

Kommentarer
E v e l e j n a

sv: Tack så jättemycket! Jag blev väldigt nöjd med den =)



Jag funderade på det men än så länge så kommer jag inte byta med vem som helst, och i så fall kanske jag vill göra bildlänkarna själv. vi får se =)

Tid: 16:26:31
Datum: 2011-09-07
Hemsida: http://evelinaoskarsson.blogg.se/
Zoofie

ÅÅHÅÅÅÅÅHHHÅ!!! KAN DU?! :D Din design är ju grym ju, hjääälp :D

Tid: 16:39:53
Datum: 2011-09-07
Hemsida: http://zoofie.devote.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: