Skulle till banken men hamnade i birsta

Hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering men efter skolan så åkte vi till banken och sedan helt plötsligt så åkte vi till birsta och nu sitter jag med ett par ridstölvar på fötterna!

Ni kanske vill veta hur detta gick till?

Skolan var sämst. Jättejobbiga lektioner osv.. Sedan efter skolan blev jag hämtat av mamma och kim. Åkte till banken. Marianne hade varit på affären så hon åkte med oss till birsta. Köpte en bh och sedan åkte vi till willys. Jag gick in på hööks och frågade om mina stövlar hade kommit och det hade dom. Provade dom och sedan gick jag upp till willys. Handlade klart och sedan gick vi och köpte stövlarna.

Ja så gick det väl till haha ;)

Bild kommer väl senare.

Nu ska jag hjälpa till här hemma innan mamma får utbrott ;)

Hejdå :D

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: