Boda Borg

Hejsan!

Igår så åkte vi runt 9. Kom fram 10 ungefär.
Tänker inte skriva allt vad som hände. Men vi sprang och tog massa baner. Metall banan gjorde vi typ 100 gånger haha. De två första var jätte lätta ju. Sedan andra så var den jätte lätt ibland haha. Men ibland så tog det 500 år för den kände ju inte av skiten XD

Jag fick åka likkistan minst 20 gånger och jag skojar inte! När vi hade gjort det så många gånger för vi failade på 4 banan så på första sprang jag som nån galning och ramla och slog smalbenet (y) Har värsta bulan nu! Eller hade igår iaf ;)

Vi klarade typ 10 stycken eller vad det var. Jätte lite ju! Förra gången tog vi 13.

Kom hem runt 8. Kollade på fångarna på fortet. Sedan kollade vi på nån film fast sov mest haha ;)

Just nu sitter jag och kollar på rockbjörnen live som gick igår eller när de nu va. Ljudet suger lite nu och då också haha ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: