Allt som var innan takida

Kan börja med att igår när vi skulle åka och äta så åkte vi förbi takidabussen. Precis då gick Mattias ut och jag blev helt till mig haha..

När vi kom till folketshus 20 över 7 ungefär (insläpp halv 8) så var det miljoner med folk där. Det var smockat i hela entren så vi fick knappt plats innanför dörren. Vi stod där och väntade och då fick jag syn på en trappa som det var fullt med folk i också så jag och Rebecka fick panik. Jag var seriöst en milimeter från att börja grina för jag trodde vi skulle hamna längst bak.
När insläppet började så släppte dom på lite i taget och jag mosade mig fram. När jag såg en liten lucka så sprang jag dit, rebbe höll i min luva så hon fick bara hänga med.

När vi väl kommer in där de skulle spela så på kanten till vänster står det inge folk så vi sprang dit och när vi väl var framme så höll jag på att dö. VI LYCKADES! Haha låter jättestört men ja det var underbart!

Efter förbandet så stod det två killar bredvid mig så jag flyttade mig dit jättefort för vi stod lite för mycket på kanten. När jag stått där i 2 sekunder så började dom som då hamnade bredvid mig fast på raden bakom trycka på mig och säga att det fanns mycket mer plats på kanten och då började killen trycka mig åt sidan och jag stod kvar och tröck bort han och efter ett tag så gav han upp och han var kanske 17 haha. Han ba men är ni 10 år eller?? Tjejen tröck sig in så hon fick väl stå där, lite sur blev man bara när de gick när de spelat 40 minuter typ. Varför skulle ni stå där liksom..?


Förbandet April Divine

Kommentarer
Julia

Haha orka att det ALLTID är några såna killar där som inte ens gillar bandet ...

Tid: 19:51:45
Datum: 2012-04-21

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: