En söndag

Idag så gick jag upp typ 9. Åt frukost och sen följde mamma och Marianne med mig och delade ut reklam för pappa och Kim höll på med motorcyklarna.
När vi kom tillbaka så fick jag testa sitta på motorcykeln som jag kommer vara "min" om lite mindre än ett år. Jag nådde ner så det var ju bra ;) (JAG HAR VAKTISKT VUXIT 1 CM PÅ TYP 1 ÅR!!!) Jag vet ju inte hur man växlar heller så det visade kim mig. Jag kunde faktiskt rulla iväg, men kunde inte köra för hade ingen hjälm och det var fullt med rullgrus på vägen.

Sen vare ridning och när jag kom hem därifrån så duscha jag och nu sitter jag här.

Nu ska jag ta och gå ut och hitta på något. Eller nä det tror jag inte men något måste jag göra, plugga lite teori kanske.


Så ser den ut. Nästan ett år gammal bild men ja.

Kommentarer
johannasperspektiv ♥ alla får en länk ♥

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckansblogg, hör av mig när vinnaren är uppe! :)

Tid: 19:09:13
Datum: 2012-04-29
Hemsida: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Johanna Torudd

sv; Hittade det på gina och cubus tror jag det var!:)

Tid: 19:35:39
Datum: 2012-04-29
Hemsida: http://torudd.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: