Hoppning på Gregory

Idag så red jag Gregory och vi hade hoppning. Ibörjan så fick jag piska på honom ordentligt för att ens kunna skritta så det gick lite trögt. Han var ganska jobbig ibland men såfort han gick på framåt så blev han mycket finare.
Vi travade över bommar, galopperade över ett litet hinder, hoppade ett kryss och ett räcke. Sedan la vi ihop det till en bana.

Jag tycker det gick ganska bra men han släppte gärna kontakten innan hindret och då blev det lite svårt att veta när han skulle hoppa av.

Efteråt så när vi skulle trava av då var han verkligen pigg och ville springa på, ovanligt att dom blir så efteråt, de ska ju vara så när man börjar ju ;)


Bild från förra veckan

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du var med och tävlande om dagens två bloggtipsplatser. Tipset är publicerat och ny anmälan är igång inför morgondagen!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-24-ny-omgang.html#comment



Ett hett tips är att bara skriva en rad om något du vill att jag nämner om just DIN blogg om du blir en av tipsen imorgon! Behöver inte vara något avancerat, bara nåt enkelt!

Tid: 22:37:48
Datum: 2012-04-02
Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Adhd och depression, samt hobby fotograf

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

Tid: 10:23:10
Datum: 2012-04-03
Hemsida: http://adhdochfoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: