Kvällen med tjejorna

Vi har haft det myyyys :) Åt tacos och efter de så skulle jag fixa ihop efterrätten och då blev det helt plösligt disco på mitt rum. Sen åt vi efterrätt och sen blev de film. Kollade på nån skräckis som jag inte kommer ihåg vad den heter. Handla om en tjej som blir sutten på ett mentalsjukhus och där är det nått spöke som dödar alla som håller på att bli frisk och ska få åka därifrån. Var en liten skum film och äcklig.

Här kommer massa bilder på det jag fick för sakerna är så fina :D


Jenniefer, Julia och Emma skulle såklart vara med ;) Min glass eller vad man ska kalla det för vart inte så fin så därför tog jag den så fick alla andra fina :)


Från Jenniefer

Från Julia

Från Johanna. (Hon älskar mig så mycket därför jag fick ett I love you kort ;))


Från Emma


Och av Rebbe fick jag en MONKIAPA :D Ja det är från dessa kuddar som mitt bloggnamn kommer ifrån ;)

Tack för alla presenter :))))) Korten är finast ellerhur? ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: