Mer presenter

Var party här förut ;) Eller party och party haha. Som ni kanske märkte så skrev zenitha en fin liten sak förut...

Om ni vill veta vad jag fick så kan jag säga
-1000kr
-Presentkort på hökks 200kr
-Ett ljus som såg ut som en sten och som det stod Peace på
-En tröja
-Ett linne
-Strumpor (haha Pelle var i farten)
-Två blommor

Jag tror inte jag har glömt något ;)

Ni får bilder på allt någon annan gång för nu orkar jag inte. Har ca 80000 bilder som ska upp på bloggen så det är bra nu när skolan börjar så man kan ha lite tidsinställda :)

Kommentarer
nita

Skyll på mig du, var ju du som skrev. :D



Var ju riktigt trevligt party. Speciellt då vi fikade och alla pratade om att betala skatt. XD

Tid: 23:14:58
Datum: 2012-04-14
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: