Mys och skräckis hos Rebbe

Igår så vare myys hos Rebbe. Vi åt tacos åt god efterrätt, tjockade i oss godis och chips, kollade på The Grudge 3 och hade det kul. The Grudge var väl bra men usch vad jag hatar skräckisar haha!

När jag gick hem halv 1 så först gick vi allihopa (Jenniefer, Julia, Johanna och Emma) men sen gick bara jag och Emma och när hon gick hem så gick jag själv och då var det några bakom mig som gick med barnvagnar. Hahha lite skumt att vara ute och gå med sina barn halv 1 på natten..

Idag så har jag bakat hästskor och chokladbollar. Blir väl inte så bra uppdatering idag heller för ikväll kommer jättemycket folk hit och ska gratta mig :)

Kommentarer
Emmy (whitesnowman)

sv;

Åh tack så jättemycket :D Haft en bra lördag hittills? ^^

Tid: 19:18:17
Datum: 2012-04-14
Hemsida: http://eeemmylam.blogg.se/
Emelie

Har du lust att sätta in den idag ??:)

Tid: 19:28:25
Datum: 2012-04-14
Hemsida: http://duvetmemme.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: