Nu ska det göras massa saker

Förlåt för att jag inte bloggat men igår hade jag fullt upp. Direkt efter att jag varit hos Hugo så åt jag mat sen åkte jag och pappa och tränade. Haha vi var bara 4 där sen gick en därifrån för hon hade ont i knät. Så vi fick plats haha ;)

Idag så vare ju tennis på hälsokulturen. Superkul eller inte.. Haha men det var faktiskt kul för jag var med Evve och Erica så det var lite skoj. Vi gick därifrån kvart över 2 så det var sköönt!

Nu ska jag ta och städa mitt rum som ser ut som ett helvete, ska också packa och plugga. Har på mig knappt 2 timmar så det är bara att sätta igång.




Fint det är va? :D

Kommentarer
nita

Nämen, ska du också städa? :D

Tid: 16:23:54
Datum: 2012-04-19
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: