Ont överallt

Godmorgon eller vad man ska kalla det för. Gick och la mig halv 10 igår, lite tidigt bara. Fast pluggade lite och gjorde sånt som man inte vill göra och somnade halv 12 kanske. Vaknade 9 idag och har väl inte gjort så mycket. Ska ta och klä på mig några andra kläder och gå ut med Teddy. Har förövrigt världens värk i nacken, axlarna bröstkorgen, ryggen och vänstra örat så det känns ju super. Det mesta har släppt som tur är. Sitter och maserar mig på axlarna eller vad man ska kalla det för och det gör så jävla ont haha! Att bli maserad är bland dset värsta jag vet!




Kommentarer
belsas / elsa

Hoppas att det onda går över snart! :/ :)

Tid: 11:26:20
Datum: 2012-04-30
Hemsida: http://belsas.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: