Popcorn, bumbibjörnarna och galen bror?

Jag och Rebecka gick till Emma igår vid nio tiden. Det regnade så det var väl inte så kul. När vi kom dit så kom Jenniefer efter ett tag också. Vi åt popcorn och kollade på disney channel. Det var väldigt bra när det blev bumbibjörnarna ;)

Har vaknat 300 gånger idag tror jag. En gång när pappa åt frukost, en gång när mamma åt frukost, en gång klockan 9 och klockan 10 kom Kim och la sig i min säng? Sen gick han in i köket och började locka på Rasmus (våran kusin som kom igår) som en hund? Ja man börjar ju undra ibland...


Det tog tid att hitta en bild på bådatvå så det fick bli en oskarp bild från midsommar ;)

Kommentarer
Emelie

tusen tack :D jag skickar på direkten ska bara skriva hur den ska se ut :D

Tid: 12:16:16
Datum: 2012-04-12
Hemsida: http://duvetmemme.blogg.se/
Emelie

skickat till din mejl nu:D

Tid: 12:50:14
Datum: 2012-04-12
Hemsida: http://duvetmemme.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: