Rensat lite på datorn

Har suttit och lagt in alla de senaste bilderna på hårddisken. Har också tagit bort en del då jag bara hade 4gb kvar på datorn. Hade 19.000 bilder men nu har jag bara 14.000 kvar på datorn. Kollade hur mycket bilder det är på hårddisken och nästan 30.000 bilder har jag på den. Jag tycker jag lyckats bra med att tagit så många bilder ;)

De viktigaste bilderna som jag har är bilderna på Teddy, Frida, Fifi och Åke och på alla utom Teddy har jag på min dator, min andra dator, mamma och pappas dator och hårddisken. Bilderna på Teddy har jag på min dator och hårddisken. Fast alla bilder som jag tog innan jag fick denna dator ligger på den andra datorn och mamma och pappas. Tror jag ska bränna ut några på skivor också, t.ex. konfaläger bilderna och på alla djur. Sånt som är extra viktigt.

Man måste ju vara berädd på att någon gång så kanske datorn kraschar och då vill jag inte vara med om att alla bilder försvinner! Det är nog bland det värsta som skulle kunna hända faktiskt.








Några arkivbilder

Kommentarer
Emma Lannebrink

sv: Okej :)

kram

Tid: 15:13:20
Datum: 2012-04-05
Hemsida: http://adhdochfoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: