Hemma redan

Av någon konstig anledning är jag hemma nu. Hur kan det komma sig då? Jo det är så att vi skulle ta med husvagnen hem och vi hade sommardäck på både bilen och husvagnen. Idag, imorgon och på onsdag skulle det snöa/regna och då kändes inte det så bra att åka slalom eller dra hem husvagnen så imorse gick vi upp 8, åt frukost och packade in det sista sen åkte vi.

Vi kom hem runt halv 1. Nu har jag fixat nere i källaren med alla mina ridsaker och det blev bra. Nu ska jag ta och läsa lite då jag fått tillbaka min bok. Tänk er själv att det är jättespännande i en bok och sedan försvinner den och blir borta i över 3 månader!


Kommentarer
nita

Hatar när spännande böcker försvinner. o:

Vilken bok är det du läser?

Tid: 16:49:00
Datum: 2012-04-09
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: