Birsta tredje gången på 1 vecka

Direkt efter skolan idag så åkte jag på birsta med Linnea. Eller jag åkte hem bytte om och sedan kom hon och hämtade mig. Vi gick runt på några affärer och jag provade 10 jeans på varje affär tror jag... Gick och åt sedan fortsatte vi att vandra. Hittade ett par asbra jeans på bikbok. De satt som slimmade på benen och var sjukt sköna! Dock så kostade de 500kr och jag hade ingen lust att betala det. Gick på cubus och där hittade jag ett par superbra jeans också som kostade 300kr så dom fick följa med hem.
Köpte också en svart tjocktröja på gina så nu kan jag ha linne på skolan fast med tjocktröjan över fast oknäppt så nu kanske jag kan använda lite mer av mina kläder ;)
 
Men nu vet jag inte vad jag ska göra. Plocka ihop lite kläder kanske och se vad jag ska ha på skolan imorgon, tror det får bli soffhäng sen!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: