Bowling igår

Igår var jag, Linda, Oscar, Oliver och Elias på birsta i någon timme. Jag köpte två bhar. Sedan åkte vi till bowlinghallen och medans vi väntade på mamma och pappa gick vi en snabbis på granngården. Tycker inte om den affären längre för varje gång jag var där var det för att jag skulle köpa mat/hö till Teddy. Men efter de så kom mamma och pappa och då bowlade vi.
 
Jag spelade mot Oscar och första serien gick jättebra faktiskt (var två år sedan jag spelade senast typ) fick några strikar (hur det nu stavas) och jag vann över Oscar i den serien. Men såklart gick de andra skit. Träffade ingenting och Oscar gick om mig och det gick bara sämre och sämre. Fick till några bra men inte ens i närheten som första serien. Så jag förlorade mot Oscar med typ 40 poäng tror jag så var inte så mycket ändå, om jag hade spelat lika som jag gjorde första serien hade jag vunnit stort ju!
 
Efteråt så åkte vi hem till farmor och farfar och åt mat där. Linda, Oscar, Oliver och Elias skulle åka hem så då åkte vi också samtidigt som dom. Jag hade moppen där sen i tisdags så jag fick ta den hem. Jag kom hem före mamma och pappa också haha fast vi åkte samtidigt, de åkte tillomed framför mig.. Men vi tog olika vägar fast de borde ha stannat någonstans tycker jag...
 
Men nu är det säkert ingen som fattar vad jag har skrivit men ni överlever nog.
 
Ingen superkvallité men det är bättre än inget.

Kommentarer
Faster Linda

Underbara bilder som alltid, My! Tur att du dokumenterar mina barns liv :-) (är urdålig på att fota)

Svar: haha :D
My Nordqvist

Tid: 14:55:09
Datum: 2012-08-16

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: