Där rök 1300kr...

Drog på birsta med Rebbe efter skolan och jag har hela 5 kr kvar på kortet nu och jag är skyldig Rebbe 100kr! Bra My igår morse hade jag nästan 1300.... Men som tur är så får jag månadspeng idag och mamma och pappa ska också betala några av sakerna så jag får in lite mer pengar :)
 
Igår köpte jag tjocktröjan och jeansen och två par trosor (ett som är på bilden och ett par gula) och idag köpte jag resten. Den vita skjortan kostade 99kr igentligen fast det var någon som hade geggat foundation så jag fick den 20kr billigare. Men det är på ställen som inte syns så det gör inget, den hade ju kostat 199kr orginal så blev ganska mycket billigare.
Underkläderna som jag köpte idag var det både tre för två på och jag hade en 20% check så blev lite billigare. När vi kom hem också så ringde Rebbes mamma och sa att jag skulle fått en 50kr check på HM för man fick tydligen det när man handlade men det hade jag inte fått så det var bra :)
Skjortan på Monki blev det tillslut också, jag gick och provade på Gina och Cubus flera gånger också men tillslut blev det den dyra på Monki fast den var snyggast ;) Fast blev ganska less då jag skulle betala och det skulle gå på 380kr fast hade bara 285kr på kortet haha så fick låna av Rebbis :)
 
Så nu har jag köpt kläder för nästan 1300kr idag och går, fast tankade moppen också för nästan 60kr och åt mat för 40 så det blev en hundring det också. Men nu behöver jag inte handla på ett tag, eller snarare sakt, jag får inte handla.

Kommentarer
nita

Det är kul tills man inser hur mycket pengar man har lagt ut. :(

Svar: Ja verkligen! Tur bara att mamma och pappa kommer betala lite också. Har nog nästa 1000kr på kontot igen om någon dag ;)
My Nordqvist

Tid: 22:18:59
Datum: 2012-08-20
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: