En fullproppad Lördag

Och här var det bra uppdatering märker jag! Men igår var det fullt upp heeela dagen och när jag kom hem klockan 8-9 ungefär ville jag bara dö så låg i soffan och halvsov/kollade på TV. Höll på att spy och lite sånt. Klockan 12 så hade jag börjat frisknat till lite så då kollade vi på nått program från gran canaria och 1 ungefär gick jag och la mig.
 
Om jag ska berätta om dagen så åkte vi mot en kyrka/kapell klockan 11 ungefär. Där gifte sig min kusin och sen var det mat och fika och sånt. Fotade typ 400 bilder tror jag men väldigt många likadana. Vi åkte därifrån runt 3 och när vi kom hem så åkte jag, Kim och Marianne på birsta för att Marianne skulle köpa en dator och vi skulle köpa present till Alex.
När vi kom hem så var maten klar och vi åt för att sedan gå upp till Alex som fyllde 19. Där var det ännu mer fika. Gick hem runt 8-9 och då börjar det översta.
 
Idag ska mamma, pappa och Kim till Hudiksvall för Kim ska flytta dit, eller flytta och flytta han ska plugga där och har en lägenhet.
Så jag blir ensam hemma heeela dagen. Verkar inte som om det blir bra väder så då kanske jag kan sitta inne vid datorn hela dagen och fixa lite bilder från bröllopet.
 
Har inte lagt in några bilder på datorn en så ni får tyvärr ingen bild...

Kommentarer
nita

Jag har också många lika och många som var väldigt oskarpa och där de blundar. Mille och Emma verkade turas om att blunda på bild. o:

Svar: haha :o Jag hade knappt någon då de blundar men de kollar åt olika håll istället ;) Det funkar ju om båda kollar åt vänster (typ mot dig) men när Mille kollar på dig och Emma på mig så blire inge bra ;) Men jag har många bra :)
My Nordqvist

Tid: 16:32:58
Datum: 2012-08-26
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: