Exxet för en vecka sedan

Drar snart iväg och rider, eller om en timme. Blir nog Exxet som förra gången och det glömde jag bort att skriva om så bara för att så kan jag skriva det nu.
 
Vi red ut i skogen först där vi skrittade och travade. Exxet var riktigt jobbig, försökte redan från början jobba honom men han stretade bara emot så jag tog det lugnt och försiktigt och när han väl gick i form fick han gå på lång tygel. Efter ett tag i skogen blev han faktiskt fin i skritten (som annars inte varit något problem alls). När vi kom i i paddocken så skulle vi trava och göra några övergångar till skritt varje varv och hästen ville verkligen inte sammarbeta. Gjorde typ allt jag kunde men han hade ingen lust. Men efter ett tag mot slutet så blev han faktiskt jättefin! Travade på i en bra form och allt så var jättenöjd med det :)
 

Kommentarer
Emma - hästblogg

fin bild:D

Tid: 18:29:44
Datum: 2012-08-20
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: