Idag

Har ridit en jättefin Hugo idag. Mamma fotade och filmade så det kommer väl upp något.
Har varit ute och sprungit i 15 minuter också.
 
Hinner inte skriva några nya inlägg nu då jag sitter och kollar på dressyren och ska gå och duscha efter Patrik Kittel. Ska iväg till Hööks också och lämna tillbaka schabraket då det var förlitet och jag kommer nog inte rida någon häst som är mindre än Hugo. Ska kolla om det finns något annat schabrak och sedan ska ridbyxorna följa med hem.
 
Nu blev det bestämt att jag ska sova inne i stan både inatt och imorgon natt så kommer inte kunna blogga föränn ju söndag.
 
Så nu ska jag kolla på Patrik och sedan blir det Magnus Uggla, Kent och Bryan Adams ikväll då :) 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: