Inte alla som brukar leka med spindlar

Idag är jag ensam hemma så nu har jag passat på att sola. Måste verkligen få lite färg på min likbleka kropp så ska väl gå ut igen snart.
När jag låg och solade så lekte jag med en spindel. Eller lekte och lekte, men den "kom upp" på trallen och då slog jag handen på en stol och då blev en rädd och sprang ner. Efter ett tag så kom den upp igen och då slog jag handen i stolen och då sprang den ner. När jag gjort de i 20 minuter så betedde den sig likadant, den tyckte säkert att det var superskoj ;) Men om den inte ville så borde den sprungit iväg men den gjorde inte de, aja jag vet inte hur spindlar tänker ;)
 
Ikväll blir det birsta med Julia och jag hoppas jag kommer köpa mycket saker, fast alla sommarkläder är säkert borta :((
 
Kanin?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: